avayezendegi.blog.ir

*آرایش خدایی*

يكشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۴۱ ب.ظ

از یک خانم جوان پرسیدند:                                                                                                                          

از چه نوع آرایشی استفاده میکنی؟                                              

گفت اینارو بکار میبرم:                                                                                                                                                                                                                                                                              

برای لبانم ..... راستگویی 

برای صدایم ..... ذکر خدا

برای چشمانم ...... چشم پوشی از محرمات

برای دستانم ....... کمک به مسمندان

برای پاهایم ...... ایستادن برای نماز

برای قامتم ........ سجده برای خدا

برای قلبم ...... محبت خدا

برای عقلم ...... فهم قرآن

برای خودمم .... ایمان به خدا

***************************

آرایشتون خدایی...





  • آوای زندگی

نظرات  (۳)

دلنشین بود
به منم سر بزن
از لطف شما مچکرم! وقت کنم حتما به وبلاگتون سرمیزنم.
ایران داره از ادمهایی که به جای عقلشون شهوتشون تصمیم میگیره و ادمهای مثل این دی جی ها که تبل توخالی هستند اشباع میشه!توی ایران هر کاری از سوی این مردم انقلابی صورت میگیره متاسفانه فقط برای رسیدن به دختر انجام میگیره...شاید شعار باشه اما واقعا" آدمی که از صبح فقط فکر ارضای شهوتشه با حیوون فرقی داره؟

هر اسکولی رو که تو عمر بیهودش اهنگی به جز اسکوتر نشنیده و اصلا" سبکهای الکترونیک موزیک رو بلد نیست شده دی جی!بابا جدا" چه فکری پیشه خودت میکنه خدایی؟

جدا" اگه یک فردی که مثلا در هلند زندگی میکنه شبکه iranmusic رو ببینه چی میگه پیش خودش؟فقط جوجه تیغی میبینه و از دیدن یک شبکه animal لذت میبره!

پسرهای زن ذلیل برای رسیدن به sex از گفتن هیچ واژه ی رمانتیکی دریغ نمی ورزند و جالبه اینطوری دخترهای احساستی و آی کیو فکر میکنن از حق انتخاب برخوردار هستند و بر خود میالند که نمیدونم اقایون پیف پی ام ندهند یا پسر با عکس پی ام بده ولی در آخر دختر ی میماند که خانومی شده واسه خودش که طعم هر ماری رو چشیده و روی دست مادرش ترشیده و حال اگر دختری هم خودش رو بندال پسری بکنه میخواهد مادری باشد برای فرزندانش، مادری دلسوز !
اما خوب این واقعیته که پسرهر کاری رو بکنه میتونه خودش رو مبرا بکنه چون خدا اونو مرد خلق کرده ولی دختر با یک سکس هویتش عوض میشه! این یک واقعیته که پسرها با زنها فرق دارند و برترند
شما نمیتونید به اندازه انگشتان یک دست زن موفق نام ببرید! انوشه انصاری هم به گفته خودش در شبکه voa با پول شوهرش رفت فضا!



من هرچی توی اجتماع خارجی دقت میکنیم میبینیم که نه از عمل دماغی تا این حد خبری هست نه از رژ لب بنفش! این مواد فقط برای بزک زنهای شتر عرب و دخترهای کند ذهن ایرانی ساخته شده! که با هاش پسرهایی که به دنبال ادامس خوشمزه ای هستند در دام بندازن ولی نمیدونن که اخر این کار تموم شدن مزه ادامس و پرت شدن در پلاستیکهای مشکی سطل زباله!در کشورهای دیگه هم فقط زنهای بدکاره آرایش میکنن پس بی خودی خودتون رو به زنهای با کلاس تمیز نچسبونید 

الان یک نگاه اجمالی که به دور و برت بندازی میبینی از نه شعور موزیکی هست نه شعور فرهنگی... یه دختر عکس از دماغ عملیش انداخته با صورتی که با رنگ مو و بتونه کاری و استتار جوشها زیر پنکیک خواسته خوشگلش کنه! تازه خدارو هم بنده نیست! 
دخترها و پسرها متال باز و رپر شدن! از این علاقه ی وافر چی نصیبشون شده؟ معلوم بودن بند شرتشون از شلوار! 

و اما جریان دوستی ها ذر نت وشبکه اجتماعی دختری که میاد اینطور جاها 1- یا میخواد خودشو نشون بده به همه 2- یا میخواد عسکاشو به کسایی که میشناسنش نشون بده و قیمتو ییره بالا !3- یا میخواد کمبود های عاطفی شو از شنیدن کلمه هایی چون عزیزم دوستت دارم از پسرها و اخم و تخم کردن به اونا جبران کنه !


البته هستند کسانی خارج از این دسته بندی ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی