avayezendegi.blog.ir

مشهد که میروم دلم آرام میشود!

چهارشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۴، ۰۴:۰۸ ب.ظ

مشهد که میروم دلم آرام میشود.

با ذکر یارضا همه چیز خوب میشود.                                                                                                                       

مشهد که میروم دلم انگتر کربلاس

سر تاسره حرم همه جا روضه ای به پاس.

مشهد که میروم به خیالم که مکه ام

حاجی شدم به دور خدا سیر، گشته ام.

مشهد که میروم غریبانه  میشوم

وقت اذان که شد پر از ناله میشوم.

مشهد که میروم همه ی دیده ها تر است

زاِِئر دخیله پنجره فولاد نشسته است.

گفتم زمشهدو دل من رفت کربلا

خاصیت رضاس کربلا میبرد مرا....

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا(ع)

                                                                                                                                                         

  • آوای زندگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی